Könyvelés helyben - könyvelés távban 06-20-333-4444

Felhő alapú könyvelés

A felhő alapú ügyviteli rendszer lényege az, hogy a könyvelési és egyéb ügyviteli adatok egy központi szerveren vannak tárolva, ami az interneten keresztül bármelyik számítógépről vagy okostelefonról elérhető. Ez a távügyviteli rendszer a különböző felhasználói jogosultságoknak megfelelő lekérdezéseket vagy műveleteket enged meg. A könyvelő például teljes körű jogosultsággal rendelkezik, míg az egyéni vállalkozó, vagy a Kft–Bt–alapítvány adminisztrátora adott esetben csak új kimenő számlákat tud létrehozni. Megint mások a példa kedvéért kaphatnak jogosultságot a raktárkészlet kezelésére (készletgazdálkodási modul). A cégvezető pedig rendelkezhet cash-flow elemzéssel, vagy lekérdezhet más, számára fontos információkat a naprakész könyvelési adatokból.
A felhő alapú ügyvitel kiemelkedő rugalmasságot biztosít a vállalkozónak abban, hogy a számos integrált ügyviteli funkció közül kiválassza, hogy mikre van szüksége, és csak azokra a modulokra fizessen elő. Mi a könyvelésre (egyszeres, kettős könyvvitel, EVA–KATA bevételi nyilvántartás, stb.) mindenképpen a felhő alapú könyvviteli rendszert használjuk, de igény esetén a vállalkozás felé is biztosítani tudjuk azokat a funkciókat, amik a vállalkozó ügyvitelének egy-egy részterületét lefedik (pl. a vezetői információk, a készletgazdálkodás, vagy számlázás online elérését). A felhő alapú ügyvitel legnagyobb értéke az, hogy az elérhető modulok bármiféle számítógépes telepítés nélkül, szinte azonnal bekapcsolhatók, bárhonnan (akár párhuzamosan több telephelyről is) az interneten keresztül elérhetők, és integrált rendszert alkotnak, azaz az egyes modulok között az átjárhatóság megoldott. A legegyszerűbb példa erre az, hogy a kiállított számlák azonnal bekerülnek az online könyvelés adatai közé, de a készletgazdálkodás és a vevői-szállítói nyilvántartás (pénzügy modul) is integrálva van a főkönyvvel. A távügyvitel egy plusz előnye, hogy a teljes rendszer biztonságosan, napi szinten archiválva van, és így a mentésekről nem a vállalkozásnak kell gondoskodnia.